Hur som helst!!

Så är d väl ändå härligt att leva, snart börjar min skola :-) idag började min son på sin skola, han ska gå gymnasiet med sång inriktning! Riktigt duktig är han och jag är väldigt stolt!! Han gör d jag ville göra i hans ålder men var alldeles för tuff för d.. :-(
Jag är för övrigt stolt över alla mina barn.. :-)
Jag skulle vilja skriva något klokt eller något som får er (alla) läsare att tänka till men d kan jag inte idag, har liksom inte inspiration för d, så jag avslutar med en liten historia :-) :-)
Vet ni vad finsk gruppsex är???
Jo man samlas så många som möjligt hemma hos någon, där klär alla av sig nakna och börjar supa! Den som först somnar får gruppen ha sex med :-) :-)

Nu ska jag åka o träna, d är mulet o regnigt ute, jag har ont i huvudet men jag lever och ser att träden är gröna, jag har en vacker fru och jag har mat för dagen!!

Varför gnälla ;-)

Kommentarer
Postat av: Systeri

Vilken jävla historia :)....Livet är en påse nötter ibland men ganska goda nötter kan det vara.

KRAAAAAAAAAAAAAAM

2008-08-18 @ 14:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0