Redan vaken!! :-/

Lite huvudvärk och en massa trött :-0.
Körde  frun till jobbet på morgonen, åkte hem och hällde upp kaffe och tog samtidigt en ipren för mitt huvud bonkar lite...
Tror att det mest beror på att jag återupptagit träningen efter sommarens vila, jag verkligen ÄLSKAR att träna!! Det får mig att må så bra :-)
Livet för övrigt då?? Jo tackar som frågar :-) ganska bra.  Min fru tycker att jag fastnar för mycket vid vissa saker, att jag liksom blir nästintill fanatisk!!!! Skulle jag?????????? hehehe... Ligger mycket sanning i det och det finns ju en förklaring men jag tänker inte gå in på den igen :p. Saken är den att jag känner mig sårad när hon påpekar det, jag känner mig som ett tillrättavisat barn ungefär. Kan ju bero på att det känns som ett personligt påhopp iom att min person är så, alltså att jag fastnar lätt, alldeles för lätt. Men hon har ju rätt oxå :-) klok kvinna, därför jag gifte mig med henne :-). Samtidigt så är detta ganska mycket ett tidsfördriv innan skolan åter börjar, sen har jag ju fullt upp igen. Jag ska försöka göra allt med måtta...
Trött är jag, riktigt trött och hur jag än försöker så får jag inte sova så som jag borde :-( så trist att vakna första gången runt 4-5 och känna att hjärnan vill kliva upp ur sängen. Jag får liksom brotta ner mig själv i sängen och prata med mig själv som ett litet barn som vägrar somna om "såja inte kliva upp än för klockan är mitt i natten" Jösses tänk om allt man tänkte hördes?! Hehe..
Det går inte att förklara känslan man har när man vaknar, som en motor som hoppar igång.. *suck*
Usch vad jag dravlar idag, nåja jag lever och mår bra, jag har friska barn och en vacker fru, en underbar syster som alltid lyssnar på mig (stackare) :-) så varför gnälla?

Vem skulle dra bördorna och stöna och svettas under livets ok, om vi inte fruktade för något efter döden, det oupptäckta landet från vars gräns ingen har återvänt? Shakespeare Hamlet

Kommentarer
Postat av: Asta syster

Å, vad glad jag blir när du skriver att jag är underbar.Nu fick jag bekräftelse p det jag redan själv visste :)

Stor kram.

2008-08-10 @ 14:41:21
URL: http://annes.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0