Skoladhd!! :-)

Jag har börjat på högskolan nu och det är fantastiskt kul :-). Jag har suttit på föreläsningar i 2 dagar nu och det är en utmaning kan jag säga...hehehe..
Medicinen jag tar håller mig lugn så att jag kan koncentrera mig och lyssna, lite huvudvärk dock och känner mig spänd emellanåt!! Men när jag intagit lunch runt ca 13 tiden så flyger FAN i mig. Jag tar medicin även efter lunch men innan den verkar!! HUA!! hehehe...
Tänk er att ni står i hallen hemma påklädda jättestressade till bussen, du ser bussen komma och vet att NU NÄR D BRÅTTOM!! Ungefär så känns det! Går liksom inte att föklara. Man kan inte klandra barn för att dom är jobbiga när dom känner så......Samtidigt så besitter jag en oerhörd styrka tack vare mitt funktionshinder så jag ska inte klaga! Hemma nu och intagit lite middag, ska iväg på träning nu! Ikväll så är jag instruktör på ett pass på ett gym så jag får inte svettas :-(
Jag tränar imorgon istället...

Varför vila när man kan stressa??!! :-)

Kommentarer
Postat av: Anne

Men du kan ju länka ju!! Sov gott....

2008-08-27 @ 21:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0