Solen skiner!

Det är fredag igen :-)
Veckorna rusar fram i en hiskelig fart, jag har sett att tv börjar göra reklam för olika serier som ska visas nu i höst och jag måste säga att jag tycker om det :-)
Jag gillar när det blir mörkare och lite kyligt ute! Men bara lite kyligt!!
Jag har tittat en del på OS på tv... Men segling?? Kom igen!! Är det en idrott?? Hur kan man tycka att det är en idrott?? Mer ett fritidsnöje kanske men definitivt ingen idrott. Det finns ju en hel del "idrotter" som får mig att fundera över vad fasen dom gör på ett OS? Gång exempelvis!! Herregud.......... Men att bara lära sig gå på det där viset borde vara värt en medalj!! :-)
Nä nu ska jag iväg o handla för vi ska ha lite kalas här ikväll... Trevlig helg och låt vindunken och cigaretterna vara ;-)

Nja åtminstone cigaretterna :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0