Träningen!

Är åter över, jag har precis kommit hem från att ha hållt i träning i 1 1/2 timme, kul men ju mer man börjar instruera desto mindre träning får man ju själv :-/
Jag är galen i kampsporter, har alltid varit och kommer alltid att vara! Jag tycker att det är den ultimata träningen, hård träning och individuellt, behöver inte tänka på att du har lagkamrater. Passar mig som handsken :-)
För övrigt så mår jag bara bra, vi ska på fest på lördag med inriktning medeltid :-) Min svåger och svägerska har tillsammans fyllt 60 år alltså 30 år båda två nästan samtidigt! Dom ringde hit och frågade om jag visste någon som kunde grilla helt djur, alltså lamm eller spädgris eller nåt sådant. (jag är kock :-) )  Vad tror ni jag säger då?????
JAG KAN HJÄLPA ER!!!! Tänk att man alltid ska vara sååååååååååååå hjälpsam!!?? Synd att bara åka dit och slappa och ha trevligt!! Nåja det blir hur kul som helst ändå men jag blir så less på min hjälpsamhet ibland *suck*
Nä nu måste jag ta en macka eller två,,, måste bara berätta att jag varit till tandläkaren idag, jag är en sån som blir 5 år när jag sitter i väntrummet!! Verkligen 5 år på riktigt!! Jag är verkligen fruktansvärt rädd för tandläkaren :-(
Nåja jag gick in till slut och kom ut därifrån med domen 4 hål och en räkning för undersökningen på 775 kronor :-O
Hur kan dom ge mig en så dyr räkning??? Dom borde väl fatta att inte 5 åringar har såna pengar!!

Näe mackan ropar och filen och frugan.... gäller att välja i rätt ordning nu :-P annars kan d bli tufft!!!

Hej hopp.......... Förresten så gör d inget om någon bara någon ville kommentera d jag skriver ibland :-) blir lite roligare då...

Kommentarer
Postat av: Anne

Du skulle ju inte erbjudit dig att grilla!! Det är ju fest! HA kul vet jag :)

Kramar

2008-08-28 @ 22:05:20
Postat av: Anonym

Lycka till med skolan och med träningen!

2008-08-28 @ 22:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0