Vad ska bloggen handla om??

Min tanke med bloggandet är att det ska handla om det mesta, bara tankar som surrar, funderingar osv. Visst finns det vissa saker som ligger varmare om hjärtat än andra.
Exempelvis ADHD och fördomar mot det! Medicinering, biverkningar, hur man tar sig vidare i livet efter diagnos. Jag har märkt att fördomarna är enorma!! Inte minst hos mig själv! Jag har ADHD men INGEN skulle tro det för jag har lärt mig dölja det så väl!  Livet tar en vändning ibland som man inte trodde var möjligt!! Jag har fått upp ögonen och börjat förstå en massa saker, börjat förstå och fått förklaringar till varför mitt liv sett ut som det gjort. Jag har stundtals känt en oerhörd sorg, men samtidigt en lättnad för nu vet jag varför!
Jag studerar just nu på högskola och är en lyckligt gift man med 3 egna barn samt 2 bonusbarn. Tack o lov så har 2 av barnen flyttat ut... hehe..
Lite om mig o mitt liv....... :-)

Kommentarer
Postat av: Systra

2008-08-04 @ 19:50:50
Postat av: Systra

Hej det är jag. Nu vet du att jag varit här :)Kram dårå.

2008-08-04 @ 19:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0