Torsdag kväll...

Haft fullt upp nu ikväll, körde ett extra boxpass med ett gäng friidrottare, riktigt hårt faktiskt :-) Men de var svåra att knäcka. Husförsäljningen är i gång för fullt, vi accepterade priset på lägenheten efter lite prutande så man kan nästan säga att allt börjar forma till sig. Snart är vi lägenhetsägare igen :-)
Är det något man med säkerhet kan säga om oss så är det att vi inte är trädgårds människor *s* Vi får aldrig något gjort i trädgården  den förfaller långsamt..... Nu kommer vi att slippa trädgård och gräsklippning,,, men grilla och plaska i poolen då?  Nä skämt o sido så ska d bli skönt..
Jag känner mig fortfarande seg i huvudet, förvirrad och glömsk....... usch inge kul alls. Antar att det märks lite på mitt skrivande.
Nä nu ska jag gå o lägga mig, ha d gott..... // J

Kommentarer
Postat av: Anne

Stor kram. Vi hörs i helgen.

2008-12-05 @ 08:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0