Desperate house.....!!

Precis!! vad är det? Här springer jag runt i olika kreationer och försöker fånga fruns uppmärksamhet men inget händer!! Hon ser mig inte ens!! För 5 minuter sen gjorde jag en moonwalk i hennes string med ett ljus i näven sjungandes "Till havs" !! Inget hände, förutom att grannarna antagligen funderade på vad vi har för oss... INGET!! Kan jag säga!! Absolut inget!!!
Jag har ingen tv-serie som jag är så såld på, hmmmmmmmmmm... Jag ska nog komma på något snart!!
Visst är det konstigt det här med vädret?! När ska man klä på sig och när ska man vara försiktigt med att klä på sig? Vintern har liksom försvunnit iväg, jag vill nog ha lite snö och kallt, jag tycker om när det knirrar under skorna. Det här regnandet blir man ju knäpp av!!  Jag skulle vilja flytta!
Jag skulle vilja sälja allt jag äger o har, bara dra iväg någonstans o ta en dag i taget. När jag till slut känner att "här vill jag bo" då stannar jag.. Jag skulle vilja sitta ibland på en stubbe o bara fundera på hur jag skulle vilja ha det i livet, jag skulle vilja ha en annan stubbe och hugga mängder med ved bara för att få släppa ut ångan. Jag skulle vilja vakna på morgonen och känna hur härligt livet är, inte bara hoppas att det kommer att kännas härligt idag! Det finns så mycket jag skulle vilja göra.... Men vet ni? Jo om jag gjorde allt detta så skulle jag för det första aldrig känna att "här vill jag bo" *s*
Jag skulle nog sitta jämt på den där förbannade stubben och grubbla och förmodligen drabbas av "prostatit", jag skulle hugga så mycket ved så jag skulle kunna sälja :-), men grannarna skulle bli galna. Däremot så skulle jag aldrig mer behöva oroa mig för morgnarna för jag skulle vara så trött...
Näe nu ska jag dricka te och göra en headspinn inför frugan :-)

Ha d gott alla!! // J

Kommentarer
Postat av: Anne

ASG..........I string = Bildebevis??? Eller NÄH!!Har du gjort headspinn är du alltså välpolerad. Och jag fattar för övrigt precis vad du menar med det andra med stubbar osv.Kram

2008-11-18 @ 21:47:24
URL: http://annes.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0