För d är måndag morgon....

Sitter o lyssnar på musik innan jag ska fortsätta med mitt pluggande, sonen ringde precis, han följde med sin storebror igår o sov där för att få nära till sin skola, nu har han fått så ont i halsen så han är på väg hem. Vi ska till doktorn klockan 09,45. Ni måste bara lyssna på en helt fantastisk låt, en sån där må bra låt! Stereophonics med låten maybe tomorrow! Min musiksmak är verkligen bred :-) eller rättare sagt så är mitt psyke ett psyke som pendlar i en massa olika lägen. Jag behöver musik för mina olika sinnesstämningar (lägen). Musik för mig är verkligen som balsam för själen, den får mig att må bättre när jag är nere och den hjälper mig att stänga av omgivningen. Ni MÅSTE lyssna på denna låt. Jag har haft en hel del funderingar i mitt huvud i helgen, saker som jag idag kan tänka på utan att grubbla ihjäl mig, d känns så skönt att kunna släppa tankarna istället för att tugga sönder allt och må skit o vara arg o sur och hacka på omgivningen, jag är ju inte sån egentligen!! Hemskt att behöva äta medicin för att få fram den sidan i mig som är jag... Fick en medicin som jag skulle prova som alternativ till concerta för jag får sån huvudvärk av den ibland, jag läste biverkningarna och la tillbaka den i medicinskåpet! HUA!! Det är  så svårt att acceptera att det ska vara såhär, varför är d såhär? Jag klarar alltså inte av att hålla mig lugn utan medicin, den där känslan kryper sig in i märgen på mig och jag känner hur jag nästan ser ner på min omgivning även då jag inte vill det! Min fru märker direkt när jag inte tagit medicinen... *suck*
Nä nu måste jag röra på mig, ska hämta sonen vid bussen o åka till doktorn..

Ha d gott alla glada!! Även ledsna förstås! :-)      // J

Kommentarer
Postat av: Systra

Jag är också musik beroende. Älskar musik.Vi är nog släkt =) =)

2008-11-03 @ 12:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0