Fredag, chips och?

Ja vad vet man? *s*
Sitter o skriver en snabbis på lunchen, har precis ätit och ska nu dricka lite kaffe och skriva några rader :-)
Frugan o jag har helt barnledigt i helgen förutom på söndag.. Varför söndag undrar ni!!?? Jo för att då FYLLER JAG ÅR!! *s*  Då kommer förhoppningsvis barnen hit o sjunger o ger mig godis o glass osv :-). Tjatar lite om att jag fyller år... hehehehe..... Ikväll blir d bara slappa o glo på idol, hoppas den där dryga Lars åker!! Fy fasen.... Imorgon ska vi på bio :-)vi ska se Arn del 2.. På söndag så ska vi...???? Just ja jag kan ju inte dra d igen :-) Ni vet ju nu!! hehe.. Jaja nog om det! Ha nu en trevlig fredag, ät nåt gott och drick ett glas rött och bara njut av mörkret med en massa ljus! Jag avslutar med en lite fredagsfräckis och en bild av campinglivet i det härliga landet Finland!!





Lärarinnan:
- Nämn några mänskliga organ som vi har två av.
- Ögon, öron, lungor, svarar barnen.
Men Holger svarar:
- Snoppen, när han får frågan.
- Men Holger, det har ni pojkar inte två av, säger fröken.
- Jo, min pappa har det, svarar Holger stolt. En liten som han pinkar med, och en stor, som han borstar mammas tänder med!

Jasså?? Hehehe.... ha d gott o glöm för allt i världen inte söndagen!! :-) // J


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag är svensk då. Bor i husvagn :)

Och jag VET att du fyller år.

Härlig historia.............:) :) :)

2008-11-07 @ 12:12:19
URL: http://annes.blogsome.com
Postat av: Byggarn

Vakna inte med ett hattnummer på storlek 80 bara!!! Trevlig helg

2008-11-07 @ 19:48:00
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Silly

hhahah

2008-11-07 @ 22:46:36
URL: http://sillyandbilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0