Idag är jag...

Väldigt väldigt trött.... Har haft häcken full hela dagen, sätter mig ner o skriver en liten stund :-)
men......vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. hmmmmmmmm?
Jo förresten! Ett tips om ni känner er lite trötta o sådär halvt som halvt nere, gå in på Byggarns sida! Jag har honom som länk här på min sida.
Där får man sig alltid ett gott skratt! hans sjuka skriverier förgyller iallafall min vardag!
Nu ska jag hoppa i säng och göra änglar i lakanet.... Kanske jag får sällskap!!??

Godnatt // J

Kommentarer
Postat av: Byggarn

Den bugar jag verkligen ödmjukast för...Tack tack!!

Hmm.. det här med häcken full oroar mig lite hörru!!

2008-11-18 @ 20:23:25
URL: http://tramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0