Idag..

Ska jag ner på stan o titta lite på kläder, jag skulle vilja ha sällskap av frun men det är omöjligt med tanke på alla måsten vi har omkring oss nu :-), hon är hur bra som helst att ha med sig. Sist vi var o handlade kläder tillsammans hittade jag absolut ingenting! Då menar jag ingenting!!!! Jag ropade på henne och bad om hjälp och där kom hon med ett berg av kläder efter 5 minuter!? Var f.n hade hon hittat dom?? Hehe.. Nu skulle vi in i provhytten men där var det så fullt så man fick köa hur länge som helst, enda fördelen var att vi hamnade så nära varandra i kön så det nästan blev ett fullbordat!! *s* Tror ni att jag köade?? Näe... fick nästan spel efter 2 minuter..... :-P Men jag köpte kläder iallafall. Ikväll ska jag åka o titta på min dotter för hon har innebandymatch! Ska bli så spännande o se henne spela, jag älskar att se barn när dom gör saker som de tycker är spännande och kul. Det syns verkligen hur dom brinner och det gör inte saken bättre att det är min dotter :-), sitter väl där med en tår i ögat. hehehe, jag sa till henne igår att jag ska ta med mig en plansch med hennes namn på o sitta o heja på läktaren, gissa vad hon sa??
Jaja nog om de nu.... Nu ska jag sätta mig o läsa lite o sen vidare på stan så jag får lite syre i blodet. Det känns som om jag bara sitter hemma, jag vill ut o röra på mig, träna, springa, osv...
Ha det bra alla, man kanske inte ska grubbla så mycket, om det känns som man inte får så mycket gjort ibland? Vad är det som säger att det ena måste vara fel? Som en god vän till mig sa "Dåliga flickor är inte det sämsta" :-)

Hej hopp kaffekopp!! // J

Kommentarer
Postat av: Byggarn

Precis som med de här jäkla bilderna, så har de även en näsa god att hitta kläder åt en!!!

Tack för tipset..

2008-11-12 @ 19:21:06
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Byggarn

Här hade det inte hänt mycket som sagt!!!!

Skål för minoriteter!!!!!

2008-11-13 @ 19:43:30
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiina

Hej Jukkis ;)

Har ni varit hos mormor och ätit än?

Jösses vad hon väntade...=P



Hoppas att du får en trevlig helg. Jag ska njuta av ensamheten u t a n Olle. Mmmm...

Puss å kram/bästaste systerdotterLina

2008-11-13 @ 21:38:12
URL: http://gammalfjortis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0