Julhandel...

Har börjat här hemma nu :-/
Har varit med frugan på affären och handlat till lördagen, då ska det bakas lussekatter, pepparkakor och byggas pepparkakshus!  Hur härligt som helst när söndagen är här och julen börjar tåga in i huset!
Visst är det stämningsfullt med stjärnor i fönstren och julmusik! Annars har dagarna bara rusat fram igen, igår hade jag så mycket att göra så jag inte hann äta middag, bara åka från möte till möte. Helt slut när jag kom hem på kvällen.  fullt upp med studierna just nu oxå, säcken ska knytas ihop o alla jobben ska lämnas in. Lustigt hur man ändå lär sig allt, när den här kursen startade trodde jag aldrig att jag skulle klara den, nu går det hur bra som helst! Kul är det oxå!
Ser fram emot att få jobba med det jag verkligen vill, ska börja i sommar och jobba extra! Det lustiga är att jag jobbat med detta förr men utan utbildning! :-/   Skumt! Varför då utbilda sig?  hmmmmmmmmmmmmmmm.....???
Väntar på besked från banken om lånet till lägenhetsköpet, tror inte det är några svårigheter eller problem med att få det, men fasen hur det kliar i huvudet ibland!! Ska man vekligen sälja huset o flytta in i en lägenhet?? Det är frågan... Alltid är det nåt :-)
Ha nu en trevlig kväll och fredag på arbetet! Slappa inte för mycket på arbetet, ni vet att man inte är ledig förrän efter man gått hem!!

// J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0