Lördag med

Bio, hamburgare och ale :-)
Frun tog med mig till en pub, vi skulle dricka Guiness!! Världens godaste öl, men vet ni vad? Jo ölpumpen var trasig så de hade ingen Guiness! Då drack vi ale istället och tog en varsin hamburgertallrik, vi satt där i ca 2 timmar för att gå vidare till biografen.. Jag kan lugnt säga att då var vi trötta *s*. Jag var livrädd att jag skulle somna och bli väckt av en elak biografvaktmästare (vilket långt ord!)  som skrek att jag måste gå hem och inte sitta där o snarka o fisa. Men jag somnade inte *s*, vilken tur..
Vi såg iallafall nya Bond filmen, den var helt ok , men man kan nog inte kalla det för Bond längre, "Terminator" skulle nog passa bättre, riktigt drag var det!!
Nä nu är det dags att sätta ner rumpan i soffan o titta på tv-n innan sängen blir högljudd och börjar kalla på mig.... Måste vara utvilad för morgondagen.. Jag fyller ju år!! hehehehe..............Glömde säga att frun gjorde allt detta för mig idag, bara för att hon är världens bästa :-) Jag älskar henne......


Ha en trevlig lördag....... // J                       

Kommentarer
Postat av: Anne

JA!! må han leva ,ja må han leva,ja må han leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeva ut i hundrade år!!!! GRATTIS! ses snart!

Kramar



2008-11-09 @ 09:47:51
URL: http://annes.blogsome.com
Postat av: Byggarn

Var rädd om henne...Inte många fruar tar med sin man till puben...

2008-11-09 @ 18:30:24
URL: http://tramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0