Proppmätt och glad...

Söndagen är på väg mot sitt slut o här sitter jag o rapar förnöjt :-)
Frun startade morgonen med sång, tårta och kaffe på sängen samt presenter :-), har fått en hel del pengar av släkten så nu blir det kläder imorgon :-)
Jag fick oxå en bok och lite annat smått o gott som strumpor, ljusstake och en gris som man kan ställa in i kylen och som skriker om man öppnar dörren!! *s* O hur f.n ska jag nu kunna smyga upp på nätterna o ta en macka utan att hela huset känner till det?? Känns lite som att frun har haft ett finger med i spelet! hehe... Vi hade en trevlig middag med släkten här på eftemiddagen, vi har precis vinkat av alla, en trevlig dag som sagt :-)
Ikväll blir det Parlamentet  och sen filmen på 4:an, känns som att jag skulle vilja plugga lite men då tittade frun på mig o sa "ska du plugga på din födelsedag"? Så jag väntar t imorgon :-)

Ha d gott o gör inget som jag inte skulle göra!! // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0