Puh vilken soppa!!!!

Mailen fortsätter komma från Mr. Peter. *suck*
Jag har nu bytit namn här på sidan och kallar mig numera "Joman" (hoppas ingen har det efternamnet!!)
Jag ska länka till din sida och lämna oss nu ifred!
Skriv inga fler otrevligheter till min syster, om vi skulle titta på det här rent lagmässigt så har jag inte gjort något fel överhuvudtaget! Ge dig nu!!

Alltså så är jag INTE Peter Juman!!  Om ni söker honom så hänvisar jag till  Peterjuman.wordpress.com

Så! Nu fick Peter lite reklam! :-)

Hälsningar Juman!!  :-) förlåt Joman! ;-)


Kommentarer
Postat av: Anne

Vad bra att det var så lätt fixat :)

Kram

2008-11-15 @ 10:58:17
Postat av: Byggarn

det finns alltid folk som stör sig på allt!!

Jag har aldrig problem med något, det är bara att le och se glad ut!!

2008-11-15 @ 18:34:23
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Byggarn

Lägg ut mejlet...finns det något bättre än att reta upp en torr stackars trist människa som inte verkar ha något liv!!!

2008-11-16 @ 11:32:50
URL: http://tramlinger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0