Rättelse!!

Det finns en man som heter Peter Juman, jag måste understryka att det absolut inte är jag!! När jag startade min blogg så tog jag namnet Juman genom att mixa bokstäver i mitt namn och inget annat, bra blev det tyckte jag, mindre bra tyckte Peter! Peter har nu jagat mig hos alla som skrivit på min sida och försökt få tag i mig. Trist tycker jag, jag startade bloggen för att få skriva av mig och inget annat.  Här är ett citat taget ur ett mail som Peter skickat till min syster.

"Jag förslår att din bror antingen ändrar sin address eller klart och tydligt markerar vem det är som är avsändare genom att tala om vad han heter. Alternativt att han tydligt markerar en länk till min blogg i sidhuvudet. Detta är inte fråga om att vara otrevligt, jobbig eller paranoid, men för mig är det extremt viktigt att din brors blogg inte misstolkkas för att vara min. Man kan också tycka att det är ärligare och rakare atttala om vem man är om man driver en blogg. Det är min personliga uppfattning i alla fall."

Så det jag kan göra nu är väl egentligen inte mycket, jag vill inte heller förväxlas med dig Peter men om jag väljer att inte gå ut med vem jag är så är det mitt val och inget annat. Jag uppskattar inte att du jagar mina nära o kära.
Jag tänker inte länka till din blogg, dina vänner måste väl ändå känna dig så pass bra så de förstår att detta inte är du!

Kan bara säga att vilken tur att jag inte kallade mig för Jansson eller nåt sådant!!

Ha d gott // J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0