Tänk vad...

Härligt det känns att vara hemma igen efter farande fram o tillbaka under dagen, alltid så skönt att komma hem o glida ner i mjukisbrallan :-)
Suttit på föreläsning hela dagen idag så när jag kom hem kändes huvudet som en fotboll med pyspunka, mycket intressant var det men inte trodde jag att man skulle bli så trött av o sitta o lyssna :-/
Fick betyg på min första kurs idag :-) Jättebra gick det!! Blir ändå lite missnöjd, vill ju ha bäst av alla.......
Frun sitter o tittar på desperata hemmafruar och här sitter jag, tror faktiskt att jag ska ta en dusch o sjunga lite opera så frun får skön musik till tv-tittandet *s*  Nåväl, ha det så himla bra allahopa och njut av varandra :-)

// J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0