Tröttheten...

är väl magisk nu när det börjar bli mörkt på kvällarna!! Helt slut när jag kommer hem, träningen ligger o väntar på att jag ska komma igång igen på allvar, vilat nu i 3 veckor o det får banne mig räcka! Dags att ta i, vill ju inte bli tjock o otränad:-O
Idag startade kursen "metoder i vetenskapligt arbete" , har suttit på föreläsning hela dagen, ganska intressant ändå tycker jag :-). Inte alls så tråkigt o ointressant som jag trodde, känns rätt kul att komma igång  igen på riktigt i skolan, pallar inte stiltje *s*.
Mäh vad svårt d var att skriva idag :-P alldeles urblåst i huvudet... Det jag skulle vilja skriva ändå är hur ledsen jag är över att min bäste väns far gick bort för ca 1 år sedan. Min bäste vän o jag kommer alltid att vara riktigt goda vänner trots att vi inte ringer o pratar med varandra ofta, vi vet på nåt konstigt vis var vi har varandra så d är inga konstigheter. Men saken är den att jag inte vetat att hans far dog så jag har inte hört av mig dit alls, jag skulle nog till och med varit på begravningen om jag vetat. Hans far och jag hade bra kontakt, vi hade en ganska speciell kontakt, det finns inte många människor här i världen som jag kan ärligt säga att jag tycker om eller tyckte om, men han var en av dom helt klart!
Så fru och herr Wesse, vill bara att ni ska veta hur ledsen jag är för er skull, så att ni oxå förstår varför jag inte hörde av mig tidigare, jag visste inte..

Nog nu med ledsamheter, tror jag ska spela lite Gudfadern en stund :-) sen kommer frugan runt 9 för då är det desperata husfruar på tv-n.

Tack o bock för idag........ //J

Kommentarer
Postat av: Fru wesse

Tack. Det är med en tår i ögat jag läser din blogg idag. Jag har skickat den till maken också. Du skall veta att detta värmde. Tack igen. Vi har många fina minnen av min svärfar, eller hur. Bl.a. att man skall säga att maten var god:) Kram fru Wesse

2008-11-05 @ 07:23:42
Postat av: Juman

Många fina minnen finns det! Han var en mycket bra man i mina ögon. Jag berömmer alltid maten numera :-). Sorgligt är d jag kan säga.. Hälsa maken...

2008-11-05 @ 08:48:03
URL: http://juman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0