Ghostbusters...

Vi har eller har haft en hel massa "besökare" i vårt hus sen ganska långt tillbaka, det har till och från blivit lugnare bara för att komma tillbaka med nya spökerier. Visst låter det konstigt och någonting man gärna fnyser och skrattar åt? Men saken är den att det händer en massa konstigheter här!!
Det knackar i väggarna och när jag knackar tillbaka så tystnar det, när jag var på toaletten så knackade det på skåpluckan inne på toan från insidan!!?? Jag hade lust att skrika "kom in" :-)
En massa händelser som inte går att förklara bort! Eller??
Nåväl inatt så vaknade min frus son och kom inspringande till oss i sovrummet han var helt hysterisk! Han hade vaknat av att det stod en människa i rutig väst och stirrade på honom, han hade skrikit till honom att han skulle dra och han hade till och med slagit den här figuren men "handen gick bara rakt igenom"!! Det gick inte att få honom lugn, det tog en timme innan han vågade sova igen.... Vad är då detta? Pojken mår lite dåligt och går i utredning, det kan vara en förklaring, men vad tror ni? Jag måste säga att jag själv upplevt en del här hemma och även min fru. En natt när jag gick på toa såg jag en skugga sitta på pojkens sängkant... Sen blev jag sådär frågande "såg jag verkligen det eller var jag trött"... osv... Brrrrrrrr.  Lite obehagligt är det allt... Det här är bara en del av allt som hänt här..
Kom gärna med inlägg och funderingar ni som har erfarenheter av det ena eller det andra som jag skriver om här...

Nu ska jag ut o jaga spöken :-) // J                        Thumbnail

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0