Hur det än är..

Så kommer jag aldrig att acceptera att saker ser ut som de gör, jag kommer aldrig att lägga mig ner och låta mig besegras.. Om det skulle vara endast mig själv det handlade om då skulle jag kunna släppa efter för att jag inte orkar bråka mer, men nu är det inte mig själv det handlar om utan nu är det mina barn! Alla barn har rätt till bägge föräldrarna!! Det här är inte ok...

Jag tittar ut genom fönstret, det blåser så att det ser ut som om träden kommer att blåsa bort snart :-)  känns skönt att sitta inomhus och värma sig :-).
Vi satt framför tv-n igår kväll igen i vanlig ordning, men vad har dom nu hittat på? Stjärnor på is! Men hur långt ska d gå med alla dessa "lekprogram"? Allt är på något sätt lika.. Varför kan dom inte göra något nytt och revolutionerande? Som stjärnor som fiser exempelvis? Eller mamma söker bonde, slå ihop 2 program och gör ett nytt och annorlunda! (ironi) kan ändå inte låta bli att förvånas över denna härdsmälta av lekprogram..Här ska man sitta kväll efter kväll och rösta fram vem som åkte skridskor bäst, eller vem som sjöng bäst, eller osv osv.!?  Att bara behöva stå ut med att se den där Rafael Edholm en lördagskväll på tv borde ge alla tittare ett stort diplom!!  Så känner jag :-)

Nåväl.. Ställ dig själv en fråga!  Om du av någon anledning tycker illa om någon av dina syskon eller någon av dina föräldrar och du på grund av detta har backat undan från den personen, ni har ingen kontakt för att du valt att det ska vara så.. Fundera på varför, är det dina åsikter och tankar som fått dig att göra det valet? Tänk efter noga! Tänk om du inte tycker så i grund och botten...

Trevlig söndag // J  Såg precis att det börjar ett nytt lekprogram på ettan i veckan som heter "Dansbandskampen"!! :-/
Herregud..... D blir värre o värre........ Jag har ett förslag på lekprogram! Precis som på bilden här nedan, "finsk yoga" // J

                                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0