Idag så har jag...

Umgåtts med min dotter :-) Jag hämtade henne från skolan vid halv ett och sen åkte vi ner på stan o fikade o pratade! Vi hade hur mysigt som helst med bus och skratt! Jag älskar verkligen henne...
Har ni märkt vad konstigt det blir när man börjat blogga? Jo jag menar att jag bloggar och min fru bloggar men på ett annat forum, det har liksom blivit att man slutat prata med varandra på ett sätt, för man förväntar sig att partnern ska läsa bloggen. Om det finns något som plågar eller skaver i hjärnan så skriver man det i bloggen istället för att säga det till varandra!! Konstigt va??
Jag har frågat min fru sedan eftermiddagen om det är något speciellt som hänt men fått nej till svar hela tiden, "allt är bra", sen läser jag hennes blogg och där ser jag att det visst är något som inte stämmer.... Skumt.... Varför blir det så?? Jag sitter nu framför datorn rejält utmattad efter ett träningspass, har precis ätit fil o flingor och äggmacka :-)  Duschen ropar mitt namn och sängen börjar se bekväm ut... Jag tror jag duschar och sätter mig här och bloggar en stund till innan jag går i säng, jag måste ju skriva godnatt till frugan ;-)...


Hej hopp kaffekopp // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0