Idag ska vi åka skridskor.... :-)

Vet inte hur länge sedan jag stod på ett par skridskor senast *s', ska hämta dottern vid 13 tiden sedan frun o hennes son. Vi ska vidare till ishallen och åka :-). Jag spelade hockey en gång i tiden men det var x antal år sen, börjar ju bli gammal nu :P. Kul ska d iallafall bli, vi har bestämt att vi ska köpa fika med oss hem sen efter, pepparkakor, mackor oboy :-), bara d gör hela saken bättre!!
Sitter o lyssnar på musik nu samtidigt när jag skriver, tanka hem eller lyssna på denna låt, den får mig att må så bra :-)
Papa Roach: Last resort  Hur bra som helst!! Nu ska jag kasta mig in i mina studier, "metoder i vetenskaplig forskning" står på tur! JIIIPIIIIIIEEEEE!!  Nu ska vi se hur långt min koncentration räcker.. 

Ha d gott alla och tack för kommentarerna jag fått, håll tummarna för att jag inte ramlar o slår sönder svanskotan, d vore ju för jävligt att inte få sitta ner när jag läser vetenskap!!  :-/

Men å andra sidan kanske det inte gör så mycket om jag får stå o studera!? Slipper att röven plattas till då... Vad händer förresten med röven när man blir äldre? Jag kommer ihåg när jag var yngre och provade jeans, då kunde jag vända mig om o titta i spegeln i provhytten om jeansen satt bra över röven, DET var väldigt viktigt!! Nu då??? Nu vänder man sig om och försöker lokalisera röven någonstans under skärpet, trist om jag dragit upp byxorna långt för då ser d ut som röven sitter ovanför svanken!! *suck*  Jaja... Bara en parentes :-)..... äh jag lägger mig ner o pluggar!!!!!!

// J 

Kommentarer
Postat av: Fru Wesse

Vill inte på något sätt vara oförskämd:) Men finns det skridskor i din skostorlek????? Hmmmm. Besök mig gärna på http://www.harnosandportal.se/ Där lägger jag ut all smaskig information om Wesse.

2008-10-30 @ 11:31:19
Postat av: Juman

Tänkte inte på d där med storlek på skridskor!!! Äh jag får titta på :-)

2008-10-30 @ 11:36:08
URL: http://juman.blogg.se/
Postat av: Anne

Nu får du väl uppa lite!!!=) Kramar

2008-11-01 @ 15:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0