Igår kväll...

Så åt vi middag här tillsammans med sönerna! :-) Hur trevligt som helst hade vi.. Vi pratade och skrattade. Känns väldigt bra idag.. Ikväll ska jag ner o träna igen, d känns som att jag inte riktigt hinner med att träna så mycket som jag vill, jag har fått lägga träningen mer åt sidan för att hinna med allt annat. Känns väldigt konstigt men bra för jag har aldrig kunnat hoppa över träningen förrut utan att gå i spinn av rastlöshet :-/
Jag har min träning endast 3 ggr i veckan nu, kör igenom kroppen så jag inte faller ihop som en "saccosäck" :-) sen har jag förstås mitt box-pass som jag håller i en gång i veckan, där får jag skrika åt folk o se till att dom gör som jag vill!! :-) dessutom får jag betalt! Nu ska jag "sparka" iväg min son till skolan, jag hör honom där nere och hur han smyger omkring, jag tror inte att han är riktigt sugen på att åka till skolan idag. "det är så skönt att sova" :-)
Kommer ihåg hur det var! Jag kastade kuddar efter min mor när hon försökte få mig att kliva upp ur sängen... HUA!

Ha d gott........//J                                             Thumbnail   Måste bara visa en röntgen bild på min favorit Homer!! :-)

Kommentarer
Postat av: Anne Täti

Kul bild på Homer. Visst brukar de säga att du påminner om honom? Dina söner säger det :) :)

2008-10-07 @ 09:31:11
Postat av: Juman

Sv: Jag känner inte igen det påståendet!!! :-O ;-)

2008-10-07 @ 09:37:11
URL: http://juman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0