Nu är vi inne i

Oktober igen... Tänk vad fort det går! Om ca 3 månader så är det jul!! Jag önskar ibland att jag hade lite krafter som personerna i serien Heroes! Tänk att kunna åka tillbaka i tiden exempelvis, då skulle man kunna välja vilken årstid man vill befinna sig i eller kika på hur barnen kommer att se ut när dom blir gamla, eller hur jag själv eller frun kommer att se ut!!?? NÄÄÄE!!! Det sista struntar jag i!!! Hua...
Jag har fått höja dosen i min medicinering igen, antagligen därför jag mått så svajjigt ett tag! Jag är nu uppe i 90 mg concerta om dagen, alltså jag sprider ut det och tar i omgångar! Stundtals så känner jag mig hur bra som helst men det kan vända lika fort och då får jag yrsel, känner mig helt utmattad och frånvarande. Jättekonstig känsla!! Det blir värst på eftermiddagarna, jag får det inte att fungera riktigt som jag vill att det ska vara! Jag skulle vilja ha det mer jämnt! Om det finns någon där ute som läser detta och känner igen sig så får du/ni gärna skriva lite i min gb, jag vill gärna ha andras upplevelser. Stundtals så känner jag att jag ska sluta med dessa tabletter men vet inte om det är det rätta! Ja ni hör hur rörigt det kan vara!! :-) 
Jaja nog för nu, en stor kopp kaffe och en bra låt på datan så blir avkopplingen väldigt behaglig!

Nu ska jag lyssna på Radiohead med låten No Surprises :-)   Lyssna på den ni oxå!! // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0