Sådärja!

Så var helgen över igen! Vi firade  min svärfar igår (måndag) då han fyllde 70 år! Han var här hemma hos oss och vi blev sammanlagt 14 personer här senare på kvällen! Frun och jag lagade maten, 2-rätter och tårta till dessert.. Hur lyckat som helst :-).
När man pratar om svärfar så kan jag säga att det inte finns något ont att säga om honom överhuvudtaget, jag har aldrig träffat en mer ödmjuk o trevlig människa.. Min fru har haft honom som far och avundsjuk är jag! Min far kan man inte ens nämna i dessa sammanhang, en avart passar bättre som beskrivning av honom.. :-/
Men jag är glad att jag får umgås med svärfar, jag önskar att jag kan ta efter honom i mycket!! Jag själv mår väl sådär som vanligt! Efter alla åkt igår kväll så gick jag i säng bara för att ligga vaken hela  ##%%@//##  natten! Jag klev upp ca 5 ggr och vankade av o an här hemma o bara önskade att jag skulle kunna slappna av o sova.. Såååå surt! Somnade till slut och sov några timmmar tidigt imorse.. Klev upp och tog min medicin som vanligt, klarnade upp i huvudet och kände mig bättre, tog sen medicinen på eftermiddagen och sen dess så är jag helt väck i huvudet!! Jag har yrsel, det svartnar och världens huvudvärk,,,helt borta i huvudet,  känns inge bra alls :-( :-(
Blir riktigt orolig nu...... Usch.. Vet  inte vad jag ska göra..Har letat artiklar om biverkningar på nätet, har letat lite överallt men icke.. Vet ni? Jag orkar fan inte.....

Hej hopp... // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0