Söndag igen..

Helgen har varit jättebra, jag var med min son på öppet hus på hans skola igår, han går på gymnasiet med inriktning sång. I det här öppna huset så ingick oxå musik med sång! Så otroligt duktiga är dom på skolan :-) Lärarna berättade för mig när inte sonen hörde hur duktig han är på att sjunga! "Ett riktigt ämne att jobba med" som en lärare uttryckte det :-)
Stolt är jag :-).
Sen åkte vi till våra gemensamma söner som flyttat ihop i en kanon fin lägenhet utanför huvudstaden o hälsade på.. Alltså så är min frus son 21 och min son 20, dom kallar varandra för bröder och trivs kanonbra ihop, dom har flyttat ihop :-).. Kul att "bonusbrorsan" blir så viktig! Vi åkte iallafall dit och fikade och åt dajmtårta, vilken lägenhet!! jag vill oxå flytta!!! Helgen har flytit på med en massa saker att göra, det innebär ju oxå att helgen går så förbaskat fort :p.  Tittade lite på tv igår men håller fast vid att lördagar är en depression då det gäller tv-program! Dansbandskampen??? Kom igen för fasen, vad är det som händer???
Nu ska jag in o raka mig o planera för maten som ska lagas, idag ska vi äta palt med massor av fläsk och lingonsylt!! DET ÄR GOTT!!!  SE så GOTT D SER UT!!

Ha en trevlig söndag! // J                                                     

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag vill prova palt någon gång.Har aldrig ätit det. Kram p er där hemma.

2008-10-19 @ 16:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0