Tandläkarbesöket

Idag skulle vara avslutande besöket för i år, jag gick dit med ett åtminstone litet leende på läpparna för snart skulle d vara över :-)
jag sätter mig ner o han börjar borra efter en halvtimmes bedövande med en massa sprutor, han borrar och borrar, jag hör honom säga "snart klart"! Men sen fortsätter han bara, jag tänker "vad fasen håller han på med"? Efter en stund hör jag honom säga "Nä här måste jag rotfylla"!! Men vad f.n!!?? Inte mycket att göra, där satt jag i nästan en och en halvtimme medan han filade i mina kanaler ner i käken, inte nog med d! Nu ska jag tillbaka igen om en vecka för att göra arbetet klart. Notan jag fick efter idag var 1700 kronor!!!!! VAD ska man säga??
Jag blir ruinerad!! Min nota hos tandläkaren är nog uppe i 4000 kronor nu.. Hur kan det vara så dyrt? Om d ändå vore skönt eller behagligt när man är där! Då skulle man ju ändå få en viss behållning av det men icke då! d ska kännas precis överallt!!!

Nu ska jag lägga mig ner på soffan o vila lite, sen ska jag öva på att le för jag ska ut o le åt allt o alla. Om det kostar så mycket och gör så ont så ska jag fan i mig ut o visa alla vad fina tänder jag har!!! Så d så!

Hej hopp // J

Kommentarer
Postat av: Anne

Ler du ännu???? :) :) :)

2008-10-16 @ 21:37:40
Postat av: Juman

Jag ler hela tiden :-) :-) börjar få kramp i käken nu men jag ska fan ha valuta för pengarna!!

2008-10-17 @ 08:40:27
URL: http://juman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0