Tillbaka igen..

Efter "paltkoman" som infann sig efter söndagens middag :-),, hehe,, skämt o sido så har jag haft fullt upp! Sonen min var hemma igår på grund av att han kände sig hängig, jag satt och skulle studera på övervåningen, han kommer upp för trappan och frågar om vi inte kan spela lite playstation! "Vilket spel" frågade jag, "gudfadern" svarade sonen och vips så satt jag där och spelade heeeeeeeeela dagen och eftermiddagen :-/  Det var mitt studerande det!! He he eller nåt! Hur som helst så var det så kul, sällan vi gör sådant numera, sen är det väl enda chansen man har här i livet att få bli maffiaboss utan en massa jobbiga följder! Största behållningen fick vi nog av att få umgås bara han och jag så det var värt mycket! Idag har jag varit till skolan på en redovisning, den gick kanon bra! Snart är den första kursen klar och jag kan räkna hem lite högskolepoäng :-). Humöret känns på topp, så skönt när det är så :-)
Inga barn hemma ikväll så frun och jag ska äta pizza!! Då får vi äta ifred utan att alla ska ha! Elakt va?? ;-)

Ha d bra alla  // J. Corleone 

Kommentarer
Postat av: Anne

Vad härligt allt låter....Kram på er. Jag leker med nya luren ;)

2008-10-21 @ 22:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0