Tillbaka

Igen efter att ha träffat läkaren klockan 8! Hur trött är man inte ibland på morgonen!? Fy fasen.... Nu har jag haft 2 vaknätter! Kanske jag skulle söka mig ett nattjobb? Ingen ide att försöka sova när jag ändå ligger vaken! Bättre att tjäna pengar istället :p
Visst är det märkligt att solen skiner och det är 15 grader ute och det är 15 oktober?! Hur kan det ha blivit så? När jag var liten så var det nästan snö vid den här årstiden, och kallt som f.n. Det verkar mer som om det bara finns en årstid numera som skiftar lite i regn, sol och kyla! Undrar hur det kommer att bli i slutändan? Nu ska jag göra mig iordning för arbete i skolan, lämnade in mitt arbete i fredags och väntar med spänning på att få tillbaka det med tillhörande kommentarer! Ska bli spännande att se om jag fattat vad skolan handlar om eller om jag får en stor svart text med orden GÖR OM! Ha d bäst alla!

Sätter in en bild på mitt tillstånd :-) // J                                           Thumbnail

Kommentarer
Postat av: Anne

Solen skiner,det är vackert,du har en underbar familj.Du är urduktig själv. Du glömmer att se dig om och känna in allt det positiva.

Kram din kloka storasyster.

2008-10-15 @ 10:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0