Chips!!

Är nog i särklass bland det godaste som finns... Men varför ska det vara så att magen växer när man äter det? jag har alltid älskat grill chips! Alltså dom med löksmak... mmmmmmmmmm..  När jag träffade min fru så visade det sig att även hon älskade just grillchips. Gissa om vi åt mycket onyttigheter första tiden när vi var nykära.. hehehe.. Ni vet den tiden när man bara sitter hemma o äter o kramas.. Tur säger jag att jag tränar mycket för annars hade jag nog sett ut som "heffaklumpen".. :-)
Undrar om det blir lite chips ikväll? :-P
Tandläkarbesöket gick bra imorse och nu har jag bara 1 besök kvar. Nu har jag varit hos tandläkaren 3 gånger och är uppe i 3000 kronor.. Hur f.n kan det kosta så mycket?? Nästan så jag funderar på att låta dom dra ut alla tänder, för tänk vad billigt det skulle bli sen och dessutom kunde man suga på dom där förbannade chipsen istället och då orkar man ju inte äta så många :-)..  men vad snygg man skulle bli :-)
Fredag igen alltså, fint väder ska d bli i helgen och vi ska ut på tomten och försöka röja.. någon som kunde komma o hjälpa till? Hör av er snarast isåfall...

Trevlig helg alla... // J

Image

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0