Gäsp.....

Vad trött jag är ikväll.... Undrar om d är hösten som gör sig påmind med mörker o trötthet.? Känner mig gladare idag och försöker liksom knalla  på som att det tregnar :-)   Till nästa diskussion... :-O... Skämt o sido..Jag var o tränade hårt på kvällen och det var ett sånt där träningspass som bara blev längre o längre, d kändes som att jag aldrig ville sluta :-) så förbannat skön att köra så svetten sprutar, d är  som balsam för själen :-)
Imorgon ska jag sitta hemma o skriva på en uppsats hela dagen, eller rättare sagt tre uppsatser, så jag har fullt upp! På onsdag ska jag till skolan och sitta i ett seminarium hela dagen... *jippie* :-/.. Rastlös sen på kvällen??? Näääeeee.... hehe...  Nåväl godnatt alla vänner och håll tummarna för mig på onsdag :-)

Om en människa tycker sig ha rätt i allt hon/han säger så borde ju det betyda att resten av världen består av idioter?!  // J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0