Hur är livet då?

Finns det ETT svar på det? Eller finns det flera? Det är så lätt att tro att andra har ett otroligt bra liv, lite grann som att  "dom har d bra".. Vi har alltid en massa att göra, aldrig lugn o ro... Varje dag händer nya saker så det borde ju innebära att man varje dag oxå lär sig nya saker, eller att man lär sig att se på saker på ett annat sätt. Men varför är d då så förbannat svårt att se saker på ett annat sätt? Varför går man in i allt med samma skor som man alltid gjort? Lite grann som att man vet att d inte blir så bra men jag vill nog bli lite piskad så jag gör som jag gjorde igår och igår och igår....Det är enkelt att leva genom kaos..Livet som har passerat har ju oxå gett mig en massa erfarenheter, jag lovar att jag varit med om en hel del.. Jag använder d för att hjälpa andra att komma vidare,, jag är duktig på att lyssna och ge råd... Men men... Jag själv då :-(
Orkar inte ibland bara.... Så less på att fastna i saker... Varför jag fastnar? Jo d vet väl alla vid d här laget... Men i fredags och lördags hade jag kanondagar!! :-)  Det kanske är just d som är livet!! Att man ska ta till vara på d bra dagarna för om man mår bra hela tiden så glömmer man ju bort att uppskatta d till slut..  *puh*  Nu blev d ju svårt....
Äh jag nöjer mig med att inte gröta i detta mer just nu... Jag kan ju fastna.....

Ha en bra dag// J              
                                                                                          

                                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0