Idol...

Är väl riktigt underhållande ibland :-)
Jag såg ryskan igår som hette Olga.. hehehe... Hur kan man vara med på tv och ha en tro på att man kan sjunga när det låter sådär illa??!!  Kanske uppgjort innan.. Vem vet...
Imorgon så är d dags att åka till tandläkaren igen..... Fy fasen om man slapp d ändå... Svårt att komma på vad jag ska skriva om, har för mycket med skolan och allt annat just nu.. Mår iallafall bra men längtar efter mina barn..
Vad ska jag skriva om?? Förslag någon??

Ha d gott // J

Kommentarer
Postat av: Micaela

Du skriver när du känner för det..Det kommer när det kommer helt enkelt.



jag studerar på göteborgs universitet :D och jag har väl misstänkt adhd eftersom jag har en del problem bibehålla koncentrationen bland annat.

2008-09-18 @ 22:30:30
URL: http://www.gbgstudent08.wordpress.com
Postat av: majsan67

skriv allt som flödar i hjärnan, utan att stanna upp och tänka efter ;) Då blir det som intressantast ;)



det är bra här, med mina låtsascig ;) och bråk med mister du vet som aldrig kan ge sig om sina neandertalare. Nåja... kan ju inte ge mig jag heller, är ju bara ett av mina tröstlösa drag jag släpar på från den tiden jag var en same... eller nåt ;)

2008-09-18 @ 22:37:41
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0