Jag måste...

Tydliggöra mig lite i min framfart. jag tycker som jag skrev tidigare att pappa-barn är en bra förening för att dom jobbar för barnens rätt till pappan eller rättare sagt barnens rätt till båda föräldrarna, det är tyvärr ganska vanligt att pappor blir utestängda från sina barn på grund av att mamman inte vill att barnet ska träffa sin pappa.. Men det finns ett minst lika stort problem åt andra hållet, alltså där pappan inte vill ha eller träffa sina barn mer än varannan helg osv.. Det tycker jag är för jäv....! Barnen drabbas och far illa och pappor som beter sig på det viset borde förlora vårdnaden omgående för jag tycker inte att man ska kunna välja om man vill vara förälder eller ej...

Nu träning!! Tänk vad mycket det finns att irritera sig på  :-) :-)

Kommentarer
Postat av: majsan67

visst är det väl fantastiskt, tänk va tråkigt vi hade haft om vi inte fick reta oss på allt störande hela tiden, för det är ju ändå vi som hela tiden sitter inne med rätt svar ;)



jag har funderat många gånger på att ansöka om ensam vårdnad. Men vet du varför jag inte gjort det? Jo, för då känner jag att det plötsligt är jag som motsätter mig att dom träffar sin pappa, så av den anledningen har jag låtit bli.

Det är trist när det inte fungerar, och det drabbar barnen jävligt hårt. Men jag tröstar mig ändå med att senare, så slår det hårdast mot pappan.

Min son är envis vet du, har han bestämt sig för en ståndpunkt är det svårt att få honom ändra sig. Bra i många fall, men mindre bra i andra.



Nu har mina grabbar tur, som ändå fått växa upp med en man i huset. Men såklart, det är ju inte pappa...

2008-09-10 @ 22:06:30
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0