Just nu...

Sitter jag o laddar för träningen igen, jag har bränt ner en skiva med allsköns rock :-) När jag boxas så vill jag ha tung rock i högtalarna, jag blir av med en massa frustrationer och ilska blandat med sorg.. Jag kommer ut från lokalen lugn och harmonisk som en predikant :-) första timmen måste jag vara väldigt försiktig så jag inte ger bort min bil eller dylikt i min harmoni efter träningen. Sen får jag säga som Emil sa " Det gjorde jag av min godhet"... hehehe
Näe vad jag bladdrar, längtar efter min dotter hela tiden. Jag träffar henne alldeles för sällan och det plågar mig så makalöst mycket.. Att livet skulle bli som det blev hade jag aldrig kunnat förutse... aldrig....
Jaja vad säga om det mer? Ingen ide att tjata om det men det är så svårt att acceptera vissa saker bara....

Nu spagetti o köttfärssås och sen boxning :-) Bäst jag tar bussen så jag inte ger bort bilen efter passet!! :-0

Ha d

Kommentarer
Postat av: Anne

Skriv sms till henne och skicka små kort! Vykort med längtar efter dig på. Hör av dig via vägar hon inte är van med.Jag tror ni båda behöver det!!Hoppas bilen står kvar :) KRAM

2008-09-03 @ 21:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0