Kväll igen men nu söndag :-)

Helgen har rusat fram i vanlig ordning! Inte undra på att man blir gammal när tiden går så fort o man har så mycket att göra! :-/
Har haft en helg med besök av svärmor, hon kom i fredags kväll och ska åka hem imorgon bitti. Vi har haft d trevligt med god mat och massa prat, inga barn har varit här för dom har varit hos sina andra föräldrar så vi har haft möjligheten att slappa och göra lite som vi vill.. Jag har haft d väldigt kämpigt med mitt mående som helt plötsligt börjat pendla upp o ner igen, fattar inte vad som händer. Har jobbat hårt med mig själv för att försöka komma ner i varv, d har väl gått sådär...:-/
Trött börjar jag bli nu iallafall och d är ett gott tecken, hehe.. Sitter här en stund nu för jag  väntar på att min son ska komma hem från Göteborg, jag ska åka ner och hämta honom så han slipper gå hem från stationen. Märkligt vad tomt d kan vara i huvudet ibland!? Äh.....Nu ska jag logga ur o åka o hämta min son.. ha d gott alla..

Hur ska man veta vad framtiden har i sitt sköte när man knappt kan hålla reda på sitt eget!! Som Ulla Skog sa! :-)

// J

Kommentarer
Postat av: Helene

...en gladare ton hade du nu iaf! ler

Ha det bäst i livet!

2008-09-29 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0