Men..

Vilket fint väder d är... Solen skiner ute och himlen är blå, fan jag tar på mig shortsen och åker till stranden :-P. Det känns nästan så. (rim) :-) Jag sitter hemma och skriver på en uppsats som ska in i mitten på oktober, eller rättare sagt 3 uppsatser. Det går ganska bra emellanåt men jag måste liksom vänta in inspirationen för jag kan inte bara sätta mig och skriva! Just nu är d lite svårt och därför hamnade jag här en stund :-).
Jag har åkt på nån konstig förkylning som har satt sig i nacken på mig, har så förbannat ont så jag blir knäpp, d sitter i axlarna o nacken o ingen värktablett hjälper. Träffade en tjej som jag känner igår på gymmet och hon hade precis samma sak så d verkar vara nåt som går. Ingen feber dock utan bara ont o trött. Jobbigt att ha ont.... Min svåger har slutat snusa efter en massa, massa år (så gammal är han) ;-) jag tror att han är inne på sin andra eller tredje dag idag och jag hörde av min syster att han är helt konstig hemma!! Hehehe.. jag vet precis hur d känns! jag slutade snusa efter 20 års snusande (jag är inte så gammal) ;-) d var hemskt i början, riktigt hemskt!! Men d blir tack o lov bättre redan efter 2 veckor så kämpa på!!! Vill passa på att göra reklam för världens bästa och roligaste idrott!

Nu ska jag plugga vidare! ha en härlig dag // J

                                                                                

Kommentarer
Postat av: Anne

Jag pratade med din svåger nyss han tuggar tuggummi frenetiskt och ska inte ha plåster eller nikotin tuggummi. han är rätt envis min man. Kram på dig. Gå ut och gå en sväng.Hade jag bott närmare hade vi kunnat ha sällskap ut.

2008-09-23 @ 10:58:36
Postat av: Pinar

Kan bero pa att maten star i varme under langt tid :)

2008-09-23 @ 11:58:07
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0