Ny dag..

Igen! Fasen vad med dagar som passerar! :-)  Jag har suttit o tankat musik hela morgonen, behövde ett litet avbrott i pluggandet. Jag sitter o lyssnar på The Verve och låten "The drugs don't work". Sketbra!!
Jag ska strax åka till min son som bor ca 2 timmars bilväg härifrån, vi ses inte så ofta, pratar inte heller, tyvärr :-(
Han har av någon konstig anledning tagit avstånd från mig, vissa saker fattar jag bara inte och det här är en sån sak. Helt plötsligt klev han över på sin mors sida efter vår separation och där har han stannat, fattar inte för man behöver inte välja en förälder. Man har båda! Han pratar väldigt ofta ner mig inför sina syskon och vänner, han är väldigt otrevlig när vi pratar.. Jag fattar inte? Han är 20 år nu så man kan inte skylla på att man är liten och inte förstår. Jag ska iallafall dit o försöka prata med han för det behövs. Hur det än är så älskar jag honom för han är min son.... Dags att göra sig iordning nu, sen ska jag sätta mig i bilen o spela HÖG musik! Finns inget som rensar huvudet så bra som musik, d får mig att må så bra.. :-)

Lyssna nu på The Verve eller Radiohead "Creep"

Ha en bra dag i solen.... // J

Kommentarer
Postat av: Byggarn

Ett stort stort, Lycka till!!!!!! Hoppas att allt löser sig till det bästa!!!!

2008-09-25 @ 10:30:05
URL: http://tramlinger.blogg.se/
Postat av: Anne

Godmorgon..Å, vilken underbar ny dag :). Kramar

2008-09-26 @ 09:28:26
URL: http://annes.blogsome.com
Postat av: majsan67

hoppas hoppas verkligen att ni får tillfälle att prata. Visste inte att han var såpass "gammal", det får mig att undra vad hans mamma sagt om dig till honom.

Jag hoppas han kan ge dig svar på dom frågor du har.



Jag hoppas ju min son inte bär sig åt så mot sin pappa när han blir äldre, att han istället kan förlåta honom... men vi får se.



kraam o lycka till

2008-09-26 @ 14:53:52
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0