Regnigt och grått..

Idag har jag inte så mycket att skriva om, har suttit på föreläsning hela dagen och känner mig som ett utskitet lingon :-/ Kvällen ser ut att bli en lugn kväll framför tv-n med fötterna på bordet och en kopp kaffe i näven...
På lördag kommer min lillasyster och hälsar på :-) Det ska bli jättekul för vi träffas inte så ofta. Min pappa ´hade en ny kvinna som han fick henne med så hon är endast 20 år gammal.. Hur som helst vi ska sitta o äta god mat o prata om livet och kärleken min syster, jag och min fru :-)

Ha d gott och njut av mörkret........ //J

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Å. Krama Systra från mig också och din fru :).

Stor kram till dig med. Jag vet att du behöver det.

Hörs imöra...

2008-09-09 @ 22:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0