Söndag igen :-)

Helgen har varit härlig :-). Min lillasyster med flickvän har varit här, vi har ätit och sen har vi ätit och sen har vi pratat mycket! Min dotter och min ena son med flickvän var här och så min vackra fru förstås  :-)
Jag fick för övrigt mess från min storasyster att dom är framme i Turkiet och hade 41 grader varmt i skuggan.... Puh vad varmt :p
Dom ska vara där en vecka o bara lata sig och det har dom förtjänat tycker jag.. :-)  Själv så ska jag slappa idag o titta på tv, söndagar är så sköna för då är det liksom tillåtet att bara grymta o sitta ner :-) Hur bra som helst ju!! Sen börjar veckan igen med en massa åttaganden. Hur som helst så skulle vi behöva lite (mycket) hjälp med tomten...... Den ser bedrövlig ut!! Häcken ska klippas, rabatterna ska rensas, äppelträden ska oxå klippas!! Min fru och jag är inga trädgårdsarbetare, vi har pratat om att asfaltera hela förbannade tomten så vi slipper det här!! Hehehe....
Kan någon ha förbarmande och komma hit o fixa tomten så bjuder vi på varmkorv :-)

ha en trevlig söndag // J

Kommentarer
Postat av: majsan67

o näää, 41 grader i skuggan, nä fy för sjutton, det är alldeles för varmt.



Tyker du om söndagar??? Jag avskyr söndagar, blir så vansinnigt rastlös, så jag inte orkar ta mig för nåt alls, förutom idag då det varit full rulle av nån anledning... ;)



Om du klipper vårt gräs, plockar upp alla rötna äpplen, lägger stenplattor på framsidan huset och klipper lite buskar.... så fixar jag dit en kompis som asfalterar för er .. hahaha ;)

2008-09-14 @ 22:23:01
URL: http://majsan67.blogg.se/
Postat av: Peter Juman

kan du omedebart kontakta mig på:



[email protected]



/Peter Juman

2008-09-15 @ 08:26:10
Postat av: Anonym

kan du omedebart kontakta mig på:



[email protected]



/Peter Juman

2008-09-15 @ 08:27:25
Postat av: Juman

vad är ditt ärende peterjuman?

2008-09-15 @ 09:17:51
URL: http://juman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0