Tänk att

det snart är helg igen :-)
Min lillasyster kommer hit, min storasyster åker till Turkiet med sin make.. Min storasysters make är expert på kameror just nu så passa på att fråga honom om lite tips och råd ni som vet vem han är.. :-)
Jag själv då?? Jo jag är expert på allt... precis allt :-)  Skämt o sido så är det så bara att ibland så har man så mycket omkring sig så man glömmer bort att titta efter vad man har! (såg ni vad många så det var i den meningen??) :-)
Jag tror att man måste inte bara titta på det man har utan hålla i det oxå för annars försvinner det..... äh jag försökte nog vara lite djuuup men d gick inge bra :-P.... SOOOOOOVA NU!!

Gnatt..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0