Tänk vad jobbigt

Det blir ibland.. :-(
Nu har min hjärna tagit över och gått på högvarv i ca 3 dygn, jag är så trött så d svider i ögonen och kroppen känns tung men huvudet ger mig fan inget lugn... Vad jag önskar att jag slapp den här känslan för den är hemsk..
Ibland känner jag mig som ett ufo, speciellt när jag är bland folk exempelvis i skolan. När vi pratar om saker och analyserar uppgifter och ska argumentera så blir jag så engagerad! Varje fråga är för mig en kamp på liv och död, allt blir så personligt för mig.. Sen kommer jag hem o har ångest över min framfart.... Fan vad jag är trött på den här förbannade adhd-n.. Känner mig bara så trött o less just nu och skulle vilja känna mig "normal" (vad nu d är?)

Deppig? Ja lite....  Godnatt nu alla imorgon kanske d känns bättre....// j

Kommentarer
Postat av: Helene

..jag bara lämnar några ord efter mig...

Det känns finemang att läsa dina ord. De känns igen.

Vi delar en egenskap och tja...du beskriver saker å ting oerhört bra :)

Hoppas du får en bättre dag idag! Det förtjänar du.

2008-09-27 @ 09:37:42
Postat av: Juman

Sv: Tack för orden... Dom behövs. // J

2008-09-27 @ 11:29:51
URL: http://juman.blogg.se/
Postat av: majsan67

det där känns igen, massor. Det blir personligt när man ska diskuttera, och man måååste ju hävda sin åsikt till absurdum



Ja, ibland kan det kännas tröttsamt att ha ADHD, i synnerhet i såna sammanhang. Men du, hur ofta är det egentligen som det blir så? Egentligen är det väl mer ofta man har väldigt mycket roligare tack vare sin ADHD ;)



hoppas din kväll med sonen resulterar i att ni får bättre kontakt, det är så oerhört viktigt.

Ris åt föräldrar som talar illa om den andra föräldern till barnen,



kraaam

2008-09-27 @ 21:29:50
URL: http://majsan67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0