Tröttheten

Är förlamande ibland, just nu känner jag mig helt urblåst och lite som en zombie i huvudet. Min fru pratar om att hon ska gå på yoga idag, jag åker med och tar ett träningspass samtidigt. Yoga för mig? Näe du! Hehehe... Jag var på yoga en gång för jag ville prova på o känna vad det var. Det var hur jobbigt som helst :-P Men när jag skulle stå på alla fyra och sen sträcka upp ena benet samtidigt som jag skulle titta uppåt så sa instruktören samtidigt att denna ställning hette hunden??!!?? Då bestämde jag att jag inte ska gå dit igen.... Hur fasen kan man kalla en yoga ställning för hunden?? Det går ju inte.... Kalla det för bulldogen eller nåt annat som låter litte tuffare... Sen skulle vi göra giraffen :-P Då bestämde jag mig för att inga mer djur för mig, jag är dessutom pälsallergiker!!!! Jag håller mig till djurfria sporter :-)
Jag hade nog tänkt skriva lite om adhd idag men jag orkar inte.....

Ha en trevlig kväll för strax åker jag med frugan till gymmet så hon får leka djurlekar :-)


Kommentarer
Postat av: Anne

Det var ju iallafal inte kissande hunden =). Jag vill ocå gå på yoga. Det tror jag är kanon bra träning för din hustru.Vi ses snart!! IiiiiHH vad roligt!! Vad ska vi äta? :) Kram

2008-09-02 @ 18:04:29
Postat av: Anne

Vad bra att hon gillade yoga. Vad gott med kräftor. Ska vi tjuvfiska :) ?

2008-09-02 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0