Turkiet!!

Kommer jag aldrig mer att åka till på semester så är det bara!! Jag ser varje dag i tidningar och på tv hur människor är sjuka efter sin semester i turkiet..
Min syster fick åka till infektion på sjukhuset igår och få dropp på grund av att hennes mage var utslagen, jag och min fru var i Turkiet i 2 veckor i somras, jag var sjuk och blev liggande i flera dagar och min  fru blev sjuk. Nu läser jag idag att en pojke blev dödssjuk på grund av mögel som finns i ventilationsschakten... Otaliga är historierna om magsjuka och dylikt när man är i Turkland!!

Fy för det jag ska aldrig mer åka dit och jag varnar andra!! Visst ser d härligt ut??!!
Nästa sommar åker jag till Finland :-) där blir man bara magsjuk om man dricker för mycket viina och det händer sällan numera :-)...

SIDE


Kommentarer
Postat av: Laura

Det är synd att du har fått en sådan uppfattning av Turkiet. Själv har jag bott här i över 2 1/2 år, men aldrig blivit sjuk. tar i trä



Men det beror väl mycket på vad man äter och hur känslig mage man har, i mitt jobb som reseledare har jag fått se många gäster insjukna i magsjuka under sin semester i Turkiet.

2008-09-22 @ 15:16:39
URL: http://papatya.blogg.se/
Postat av: Pinar

Grattis! Det har var det roligaste jag last pa hela dagen :) Det dar med att bli dalig pga maten hander inte bara i Turkiet utan pa manga turistorter maste jag saga. Ha fortsatt trevlig kvall.

2008-09-22 @ 22:26:59
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0