Vilken snygg häck :-)

Det blev när vi äntligen klippte syren häcken :-) D värsta är att man ser grannarna på andra sidan vägen nu... fan då måste man se till att vara ordentligt klädd när man går till köket på kvällen eller morgonen... Lätt att glömma att folk ser en när man kommer från duschen! :-) Det var i vilket fall som helst hur skönt som helst att vara ute och jobba lite ett tag. O tänk vad enkelt d var när man äntligen tog sig i kragen och gick ut!! Kvällen som är kvar består av diverse studier och en titt på Idol, ganska kul att titta på det tycker jag, krävs liksom ingen större ansträngning utan man kan bara sitta där som ugglan Helge och glo.. Jag ville nog skriva lite om mediciner osv men avvaktar lite för d får inte bli för mycket tjat om samma saker... blir liksom lite trist då, så jag tar d en annan dag.. Nä nu ska jag läsa lite till innan jag ledsnar fullkomligt och river sönder bokjä....!! :-)

Ha d gott!  // J

Kommentarer
Postat av: Helene

...vad är det du läser hela tiden?!!? :)

2008-10-01 @ 18:53:33
Postat av: Juman

Sv:

Jag pluggar på högskola och hade idag bokseminarie med författaren hela dagen,, vi skulle ha läst hela boken till idag för att kunna diskutera vissa delar i den :-) eller alla delar... Men d gick bra..

2008-10-01 @ 19:55:44
URL: http://juman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0